Сургалтын зорилго: Customer service буюу харилцагчийн үйлчилгээний сургалтын зорилго нь байгууллагын ажилтнуудыг үйлчлүүлэгчдэд өндөр түвшний үйлчилгээ үзүүлэхэд бэлтгэх явдал юм. Хэрэглэгч, үйлчилүүлэгчийг хүндэтгэх, сэтгэл ханамж болон давтан худалдан авалтыг нэмэгдүүлэх арга зүйд суралцана. Мөн Excellent service сургалтын зорилго нь үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн хангаж, тэдэнд хүссэн болон хүлээгдэж буй үйлчилгээгээс илүү сайнаар хүргэх мэдлэг, дадлага олгоно.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |